vineri, 26 aprilie 2013

Hateri. Hateri everywhere.

A person that simply cannot be happy for another person's succes. 


Eu sincer îi iubesc. Dragii de ei. Ei îmi fac viaţa să aibe un rost. Ce ar fi viaţa fără hateri? Un loc paşnic şi liniştit. Acum sincer, cine ar vrea asta? Cine?! *aplauze pentru hateri*


Acum că am terminat cu sarcasmul, aş vrea să-mi exprim dezgustul faţă de aceste creaturi. Sunt sigură că şi voi aţi avea ceva de zis. Eu cred că ei nu ne urăsc pe noi ca şi persoană, ci urăsc lucrurile pe care noi le-am realizat, lucrurile pe care noi le avem si , pur şi simplu, caracterul pe care îl avem. Caracterul pe care ei nu-l au.


PS : God bless the man who said this. ^


M-ar deranja comentariile lor cu adevărat , dacă măcar ar avea sens ce spun! :( Ultimul comentariu pe care l-am primit a fost acum 2 zile, un comentariu care m-a iritat prin prostia lui , şi care pur şi simplu...nu ştiu...a fost atât de penibil...

*ora de info, laboratorul de info*
S : Auzi tu Melina...blablabla *bitch talk, deşi nu e fată* ,tu de ce ţi-ai făcut blog? Crezi că viaţa ta este aşa de interesantă? *sarcastic*
Eu : Scuză-mă că nu ţi-am cerut voie. Mă vei putea ierta vreodata?
S : Acum serios, de ce scrii pe blogul ăla?
Eu : Pentru că pot.

IN YA FACE MOTHERFUCKER!!!


De ce trebuie să-ţi ţii haterii departe?


Păi pentru că aşa trebuie şi punct. Nu-ţi merită atenţia. :) Nu te arăta afectat de ceea ce zic ei şi fă-le in ciudă. A alot.

*cri cri cri*

Nici nu ştiu ce să mai zic. :)) Nici nu merită mai mult. Pentru sfărşit,  o imagine pentru voi toţi ăştia atacaţi de bârfe.




Mai departe ştiţi ce să faceţi. Comentaţi dacă v-a plăcut ( sau nu ) si spuneţi-mi părerea voastră legată de temă. >:D<

4 comentarii:

  1. O tema interesanta, iar ca sa fiu sincer...nici eu nu puteam sa o zic mai bine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Haters gonna hate, desi e o chestie pe care o tot aud, habar n-am care-i treaba cu ea, da, da, inapoiata de mine. Oricum, dragut blog, tine-o tot asa. <3

    RăspundețiȘtergere