duminică, 21 aprilie 2013

It's a pigeon thing.

Ever heard of hate at first sight?

Ati auzit probabil de inaripatele daunatoare din parc, asa-i? Animalele pe care le consideram inferioare. Well , check this out. ;)

Se pomenea a fi un simplul drum catre statia de autobuz. Dupa ce am luat dupa-masa la un fast-food destul de lent , m-am indreptat , cu burta plina , catre statia de autobuz. Mai erau cateva minute pana sosea acesta si nu gaseam nimic mai bun de facut decat sa ma uit la doi porumbei cum se joaca. Cum se joaca.  ( asta am crezut la inceput ) Distanta dintre noi era de aproximativ 10-12 metrii.

Acestia stateau pe bordura , foarte aproape de strada , intr-un loc pe unde nu circulau oameni. Dintr-o data , unul dintre ei a zburat catre scocul casei de vis-a-vis si se intoarse cu o bucata de paine. O lasa langa celalalt si apoi se indeparta. Porumbelul incepu sa ciuguleasca din paine. Am ras , intrebandu-ma cat de prost trebuie sa fii sa aduci mancare , ca apoi sa nu te bucuri de ea. Nici nu era vorba sa fi adus mancare , din cauza unui sentiment matern. Pigeons are dumm and don't have feelings.

A mai zburat o data catre scoc si s-a intors cu inca o bucata. O lasa exact pe locul unde a lasat si bucata precedenta si-l privi pe celalalt cum ii fura mancare. Incepeam sa ma enervez eu de prostia lui , dar mi-am adus aminte ca sunt animale. They're dumb.

Ceea ce s-a intamplat dupa aceea m-a lasat cu gura cascata. :|! Pentru a treia si ultima oara , porumbelul s-a inaltat catre scoc ( lol , cum suna ) si a mai adus mancare. De data asta , a pus-o in mijlocul strazii. Nu-mi venea sa cred. Egoismul l-a impins pe porumbelul nehalit sa se duca in mijlocul strazii si sa-si bage ciocul in mancare. Asta i-a fost. Semaforul s-a facut verde si porumbelul, spre nenorocul lui si fericirea celuilalt, a fost stravit de rotile unei Dacii. Nu-mi venea sa cred ce tocmai se intamplase. M-am uitat la porumbelul diabolic si am inghetat de spaima , cand l-am vazut fixandu-ma cu privirea. De cand se uita asa la mine?! Eu ma holbam la el si el se holba la mine. Stia ca l-am vazut. Stia ca poate o sa-l denunt la Politia Daunatoarelor. 

Primul gand care mi-a trecut prin minte : OMG , he's gonna kill me. 

 <= Uitati ce privire de ucigas are!! O-O

Aceasta a fost o experienta terifianta , dar n-am murit dupa cum bine vedeti. ^,^ 
V-am pupat. :*

4 comentarii: