duminică, 15 septembrie 2013

And so it begins. -school.


*le me îi pare rău că nu a mai postat de 'nșpe mii de ani, însă... însă. Chiar nu am nicio scuză în afara lipsei de chef.

Weekend-ul ăsta a fost destul de mindblowing și ocupat. Începe școala. P-P And you're like "you don't say?!" Mă așteaptă un nou an super greu aici, la Bruk, clasa a10a. A10A! Nici nu-mi vine să cred cât de rapid a zburat timpul. Parca numai ieri am intrat pe poarta liceului, speriată ca de bombe, sperând să-mi găsesc noua clasa și să nu mă fac de rușine din prima zi. Mda, life trolled me again. M-am așezat la clasa greșită, am fost ultima care și-a găsit locul, pentru că (pe atunci) am fost bună și i-am lăsat locul unui coleg care m-a rugat frumos. Biggest mistake of my life. 

Copiii păreau o adunătură de oameni ciudați și neînțeleși la prima impresie, dar după am început să-i cunosc... P-P Prima săptămână a fost un chin pentru mine, trebuia să mă trezesc cu o jumătate de oră mai devreme ca să prind autobuzul și să mă duc în cealaltă parte a orașului. Omg, o juma' de oră! Vă dați seama cât de mult? Enorm. Și că tot vorbim de enormități...

Balul se anunța să fie în octombrie. Nu aveam emoții, știam că nu o să fiu aleasă, dar mă gândeam cine avea să fie încoronată ca și "miss" anul acesta. Tema a fost "Bruk - scoate meseriașul din tine" Fiecare echipă a avut o meserie; zugrav, miner, etc. (meserii de genul ăsta) Pe data de nu-mai-stiu-cat octombrie ne-am adunat toti la Sala Sindicatelor. TOȚI! Asta înseamnă aproximativ 500 de elevi, în minus sau în plus. Am râs, am fost surprinși și am trăit emoțiile odată cu participanții. The best prom ever.

Dacă nu mă înșel, al doilea eveniment după importanță a fost Faching-ul. (carnaval) Tema a fost una... a naibii. "Dansez pentru Bruk" a adunat 13 din cele 16 clase ale liceului (îi înțeleg pe cei din a12a, nimeni n-ar mai avea chef de costume și dans când au Bac) care s-au bătut "în pași de dans" pentru locul 1. Cum s-a pregătit fiecare clasă? Oh, you're gonna love it. Fiecărei clase i-a fost desemnată o vedetă și un stil de dans. Noi am picat Bianca Drăgușanu și belly dance. -.- Vă dați seama ce a urmat.

Au urmt excursii peste excursii, schimburi de experiențe și tot așa. Bruk really is something. 
Cine a spus că liceul sunt cei mai frumoși 4 ani, probabil că a avut dreptate.



Astea au fost gândurile mele despre tot ce a reprezentat clasa a9a.  Sper că v-a plăcut și că nu ați reacționat așa în timp ce ați citit : 

Voi cum așteptați viitorul ani școalar? Nerăbdători sau tensionați? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu