duminică, 21 aprilie 2013

Societatea din viziunea unui tata.

Ce sa vad  in societatea asta? Numai coruptie , hotie si minciuna. 

Eu : Detaliaza.
Ce pot sa mai spun? Acestea 3 cuprind tot ce se poate. 

Minciuna de fapt reflecta o frica, deoarece omul nu poate sa-si spuna parerea in fata unei persoane , crezand ca aceasta  nu va fi de acord . Vorbele mele vor naste o reactie negativa.

De multe ori , noi spunem ceea ce vrem sa auda persoana din fata noastra , nu ceea ce gandim cu adevarat.  De aici se naste minciuna. Afirmatia de mai sus poate fi partial justificata , daca vorbele noastre ranesc receptorul , dar chiar si asa , nu se justifica o minciuna care implementeaza o idee gresita in mintea interlocutoruui. Minciuna.

Consecinta sistemlui in care traim , sistem care are la baza banul , este coruptia. Daca la baza sistemului nostru de a trai ar fi altceva , de exemplu fericirea pe care le-o aducem celor din jur, bucuria, dragostea, lumea n-ar mai fi corupta. Idee pacifista imposibila. Dar cand noi ne gadim sa exageram in a lua cat mai multe bunuri din aceasta lume cu resurse limitate, inevitabil surplusul pe care-l am eu provine din lipsurile altei persoane. Acesta nu este un joc win-win , ci win-lose. Regulile jocului trebuie schimbate. Eu nu pot face acest lucru decat alaturi de tine. Coruptie.


Cea mai comoda cale de a obtine un bun mateiral este hotia. Cand vad un lucru care apartine cuiva si care mi-ar satisface mie o nevoie , cea mai usoara cale de a-l obtine este sa i-l iau. Nu sa incerc sa-l obtin prin propriile mele forte. Prima cale prin care sufletul nostru este testat. Cine rezista inspitei de a lua un lucru ce nu-i apartine , face primul pas spre mantuire. Cei ce nu sunt capabili de a face acest pas , se inscriu pe calea spre pierzanie. Hotie.


* Adancit in ganduri , tati isi termina idea. *

Am ramas pentru cateva secunde nemiscata, reflectand la tot ce mi-a spus. In cap mi-au aparut doua imagini.




Ideea unei astfel de teme m-a lovit in timp ce ii ascultam pe ai mei avand o discutie oarecare.
Astept parerile voastre intr-un comentariu. >:D< Comm , share and hope you liked it. :) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu