sâmbătă, 20 aprilie 2013

Hello , stranger!

Stiti desigur ca "bloggerii" aia noi, scosi din cutie trebuie sa se prezinte si etc , und so weiter.
Ma veti stii ca Meli sau Kit , nu conteaza , important este sa ma cunoasteti cu adevarat. Nu doar prin intermediul Facebook-ului , halal mod de a cunoaste pe cineva by the way. Varsta va voi lasa s-o definiti singuri , asa fac mereu. ^^ Locuiesc in frumosul Sibiu.

De ce am creat blogul asta? Pai pentru ca am vrut sa-i dovedesc lui Dragos ca nu e singurul smecher care poate sa-si faca blog. NANANANANA!
Lasand gluma la o parte, m-am gandit ca ar fi o idee buna , de fapt hilara, sa povestesc/relatez/ glumesc cu voi pe baza intamplarilor de zi cu zi. You know, random shit.

Voi aborda tema care mai de care si sa nu uitati sa contribuiti si voi la lucrul aceta. Daca aveti idei bune despre ce as putea scrie sau cauta informatii , m-as bucur enorm . ^^

Pe scurt, asta este primul post. :) Nu uitati sa dati share/follow sau comment. Ce? Imi fac si eu publicitate.

2 comentarii: